دانلود نرم افزار ادوبی پریمیر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 333
نویسنده : KAKA

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

.:: نسخه نهایی نرم افزار Adobe Premiere Pro CC همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

با Adobe Premiere Pro CC ویدئو های خود را سریع تر از هر زمان دیگری ویرایش کنید. این نرم افزار با در برداشتن چنیدن ویژگی جدید مانند مدیریت پیشرفته ی رسانه و درجه بندی ساده و موثر رنگ فضایی متفاوت از کارگاه ویرایش ویدئو در اختیار شما می گذارد. تنظیمات و میانبرهای خود را با هر کامپیوتری در دنیا همگام سازی و به قابلیت های جدید در لحظه ی انتشارشان دسترسی داشته پیدا کنید. تمام دنیای خلاقیت شما تنها در یک نقطه جمع می شود، تنها در Creative Cloud. فایل های ویدئو یی خود را در کمترین زمان و با بیشترین سرعت با هم ترکیب کنید و زمان خود را برای تبدیل کد صرف نکنید.
یک سیستم متصل تر:
Adobe Premiere Pro بخشی از Creative Cloud است به این معنی که شما به تمام آپدیت های جدید و آینده ی این نرم افزار در لحظه ی اول انتشارشان دسترسی خواهید داشت. شما می توانید از تنظیمات همگام سازی برای سازماندهی میانبرهای کیبورد، تنظیمات و محیط کار خود میان کامپیوتر های مختلف استفاده کنید. مهارت های خود را تقویت کرده و ابزارهای جدیدی را به کار بگیرید و به تماشای مجموعه ی در حال توسعه ی دوره های آموزشی بنشینید. Creative Cloud مکملی به نام Behance را درکنار خود دارد بنابریان شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و فوراً از سازندگان سراسر دنیا فیدبک بگیرید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

دقت در ویرایش:
با طراحی جدید Timeline و چندین و چند میانبر جدید ویرایشی کامل تر را تجربه کنید. اطلاعات مفید مانند فریم های تکراری و ویرایش های سراسری را مشاهده کنید. با ویژگی های قبلی نرم افزار میتوانید افکت های خاصی را که نیاز دارید از از یک کلیپ به دیگری کپی و Paste کنید.
پیوند و مکان یابی:
تولیدات مدرن در صدها کلیپ وجود دارند. رد فایل ها و بک آپ های ذخیره شده در درایوهای مختلف به سادگی گم می شود، ویژگی پیوند و مکان یابی به شما کمک می کند تا به سرعت آنها را پیدا کنید.
موتور رنگ پردازی لومتری (Lumetri Deep Color Engine):
قابلیت درجه بندی رنگ و رنگ پردازی زیبایAdobe Premiere را مرهون موتور رنگ پردازی لومتری هستیم. با مرورگر Looks می توانید نماها را از Adobe Speed Grade به راحتی اضافه کنید. همچنین می توانید LUTها را از سیستم های دیگر وارد نمایید.
کنترل دقیق صدا:
با Audio Clip Mixer صداها را تنظیم و کلیپ ها را به طور مجزا برای یک میکس کامل تنظیم کنید. تنظیم عالی و با کیفیت با TC Electronic Radar Loudness Meter و دسترسی به پلاگین هایی مثل VST3 و Audio Units.
یکپارچگی همه جانبه:
Adobe Premiere Pro با Adobe Anywhere برای ویدئو ترکیب شده است. اعضای تیم بدون نیاز به دانلود روی یک سرور مشترک با فایل ها کار می کنند. ویرایشات را در هر مکانی ببینید و بسازید. بهترین تیم را برای خود تشکیل بدهید و نگران محدودیت های جغرافیایی نباشید.

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

کدک های Mezzanine، فرمت های محلی:
کدک های استاندارد صنعتی Mezzanine در این نرم افزار درون سازی شده اند. Cross-Platform را با Apple ProRes ویرایش کنید. پشتیبانی Cross-Platform را برای فایل های Avid DNxHD دریافت کنید. با قابلیت جدید پشتیبانی از Sony XAVC و Panasonic AVC-Intra 200 فرمت های بیشتری را ویرایش کنید.
عنوان بندی محصور:
قابلیت های جدید برای وارد و دستکاری کردن عناوین محصور در این نسخه طراحی شده است. فایل های مجزا و حتی جاسازی شده را با عناوین محصور وارد، ویرایش، مکان یابی و حتی بازدهی کنید.
موتور پخش Mercury:
با پشتیبانی دامنه ی گسترده تری از GPU ها می توانند هنگام کار روی کارهای پیچیده نمایش آنی کار خود را در دسترس داشته باشند. پشتیبانی پیشرفته ی Cross-Platform از Open CL و CUDA.
تبادل پیوسته:
هنگامی وارد کردن و یا خروجی گرفتن پروژه های Avid یا Final Cut Pro دقت بهتر و کاربری روان تر را تجربه کنید. با پشتیبانی بهتر از رسانه ی DNxHD وارد کردن AAF با دقت بهتری انجام می شود و هنگامی بازدهی کار به AAF و XML میتوانید فقط توالی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب و کرک نرم افزار:
بعد از دانلود ابتدا وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Video.MP4 را اجرا نمایید و تمام مراحل نصب را با دقت طبق فیلم انجام دهید.
قبل از گرفتن سریال اولیه از فایل xf-adobecc.exe با توجه به نرم افزاری که می خواهید نصب کنید، یکی از گزینه های موجود در پنجره را انتخاب نمایید.
به عنوان مثال اگر می خواهید نرم افزار Premiere را نصب کنید باید در پنجره ی فایل xf-adobecc.exe ابتدا گزینه ی Adobe Premiere Pro CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و یا اگر می خواهید نرم افزار Illustrator را نصب کنید ابتدا باید گزینه ی Adobe Illustrator CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و سایر نرم افزارها نیز به همین شکل.
همچنین پس از پایان مراحل نصب نرم افزار بعد از آنکه آنرا برای اولین بار اجرا کردید، از آن خارج شوید و سپس از پوشه ی Keygen برروی فایل disable_activation.cmd کلیک راست کنید و گزینه ی Run as administrator را انتخاب نمایید.





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار مالتی مدیا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: